ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

Обява търг за отдаване под наем на недвижим имот – публ. държ. собственост, управляван от ТУ - Габрово

Технически университет – Габрово, гр. Габрово, ул. Хаджи Димитър №4, на осн. Заповед №З-01-510/25.11.2021 г на Ректора на ТУ – Габрово, обявява търг за отдаване под наем, по реда на раздел II от ЗФВС и раздел III от ППЗФВС, на недвижим имот – публ. държ. собственост, управляван от ТУ - Габрово, с начин на трайно ползване – обект за образование, игрище и лекоатлетическа писта, находящ се в гр. Габрово, кв. Сирмани, идентификатор 14218.514.35 по КККР на гр. Габрово, с площ от 14903 кв. м.

Началната тръжна цена - 265 /двеста шестдесет и пет/ лева без вкл. ДДС.

Търгът ще се проведе на 07.01.2022 г. от 10.00 ч. в Заседателната зала на сграда „Ректорат” на ТУ – Габрово.

Оглед може да се извърши до 06.01.2022 г. (вкл.) от 09.00 - 12.00 ч. и от 13.00 - 16.00 ч.

Тръжните документи се подават в Деловодството на ТУ – Габрово до 17:00 часа на 06.01.2022 г.

25.11.2021г. - Заповед

25.11.2021г. - Документи

26.01.2022г. - Заповед за класиране на участниците

 

 

Обява по проект BG05M2OP001-2.016-0022 "Модернизация на висшето образование по устойчиво използване на природните ресурси в България"

 eu  noir

Ръководството на технически университет - Габрово и Екипът за управление на проект BG05M2OP001-2.016-0022 "Модернизация на висшето образование по устойчиво използване на природните ресурси в България", финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове на основание заповед на ректора на Технически университет – Габрово № З-01-511/25.11.2021 г. и изискванията на Ръководство за изпълнение на административни до-говори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетни оси 2, 3 и 5 на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014 – 2020 г., относно изискването за извършване на подбор на лица, които не са били предмет на предварителна оценка

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР

на преподаватели за разработване на  компетентностен профил, създаване на учебен план и квалификационна характеристика и разработване на лекционен курс за дисциплини, включени в три нови магистърски програми по професионално направление 5.13 Общо инженерство – 4 експерта и  ПН 5.3 Комуникационна и компютърна техника – 3 експерта по проект BG05M2OP001-2.016-0022 в Технически университет – Габрово – общо 7 експерта

Партньор – Технически университет - Габрово

 

1.1.Кратко описание на длъжността:

Преподавателят участва в съвместни екипи с цел разработване на профил на компетентност за специалностите, за които се разработват нови учебни планове с оглед постигане на баланс между различните видове компетентност.

  • Преподавателят участва в изготвянето на учебната документация на новата магистърска програма (учебен план и квалификационна характеристика) и представя учебната документация пред катедрен съвет, съвет на основното звено и АС.

Преподавателят създава пълно учебно съдържание, лекционен курс за преподаване на съответната дисциплина пред студенти в съответната магистърска програма, като поема ангажимент да внедри дисциплината в учебния процес през академичната 2022/2023 г.

  • Преподавателят трябва да разработи учебно съдържание и лекционен курс, обезпечаващи пълния хорариум лекции/аудиторна заетост по съответната дисциплина, съгласно длъжностната характеристика.
  • Преподавателят трябва да изготви структура и съдържание на лекционния курс, както и съдържание на отделни теми, както и да формулира специфики и практически фокус на дисциплината и иновативни методи на обучение.
  • Преподавателят трябва да изготви цялата учебната документация на дисциплината/дисциплините – характеристика на дисциплината, конспект, литература и всички необходими за обучението атрибути.

1.2. Минималните изисквания за заемане на длъжността:

  • Научна степен – „доктор” или „доктор на науките“.
  • Професионален опит – минимум 5 (пет) години в преподаване на студенти в образователна и квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър
  • Научни публикации – минимум 5 (пет), които са свързани с тематиката на магистърската програма.

1.3. Заетост по проекта:

Трудов договор на непълен работен ден за период до 7 месеца.

Кандидатите следва да имат предвид и допълнителна заетост за дигитализиране на разработеното учебно съдържание и неговото внедряване.

 

2. Процедурата за подбор на преподаватели по отделни дисциплини ще се проведе на два етапа:

2.1. Проверка за съответствие на подадените от кандидатите документи;

2.2. Проверка за изпълнение на минимални изисквания за заемане на длъжността.

3. Необходими документи за участие в процедурата за подбор:

3.1. Заявление до Ректора на ТУ-Габрово за участие в процедура по подбор на преподаватели (по образец, публикуван на страницата на ТУ-Габрово);

3.2. Автобиография (CV), изготвена по образец на проекта;

3.3. Декларация за обстоятелствата, че кандидатът е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност – по образец;

3.4. Декларация в съответствие с нормативните текстове от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета (чл. 7) за съгласие за обработка на личните данни за целите на проекта – по образец;

3.5. Копие от документи за придобити образователни и научни степени и допълнителна професионална квалификация (специализация);

3.6. Копие от официални документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова книжка; осигурителна книжка и други);

3.7. Списък на публикации на кандидата и на онези негови произведения, които са в областта на дисциплината и/или магистърската програма, и които доказват минималните изисквания, посочени в обявата.

3.8. Списък на проекти с участието на кандидата

4. Място и срок за подаване на документите за участие в процедурата по подбор:

Документите за участие се представят в срок от седем календарни дни от 26.11.2021 г. от публикуване на обявата в сайта на ТУ-Габрово. Краен срок за подаване на документи – до 02.12.2021 г.

Документите се подават в деловодство – стая 3109, в сградата на Ректорат, ул. „Х. Димитър“ № 4 до 16:00 часа на 02.12.2021 г.

 

Всички съобщения във връзка с провеждане на процедурата по подбор, както и образците на документите се обявяват на страницата на ТУ-Габрово

Обява по Проект №BG05M2OP001-2.016-0019

 eu  noir

Ръководството на технически университет - габрово и Екипът за управление на Проект BG05M2OP001-2.016-0019 „Иновативно образование в хуманитарни и социални науки чрез цифрова трансформация и модернизация на учебните програми във Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", Софийски университет "Св. Климент Охридски", Югозападен университет "Неофит Рилски" и Техническият университет в Габрово в партньорство с чуждестранни университети от Гърция, Полша и Румъния“, финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014 – 2020 г.”, на основание заповед на ректора на Технически университет – Габрово № З-01-498/18.11.2021 г., изискванията на Ръководство за изпълнение на административни договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетни оси 2, 3 и 5 на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014 – 2020 г., относно изискването за извършване на подбор на лица, които не са били предмет на предварителна оценка

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР

на преподаватели за разработване на лекционен курс и дигитални ресурси за дисциплини, включени в нова магистърска програма по проект BG05M2OP001-2.016-0019 в Технически университет – Габрово по професионално направление 3.4 Социални дейности

Партньор – Технически университет - Габрово

 

Магистърска програма „Социални иновации и социални политики“, в професионално направление 3.4. Социални дейности, 2 семестъра

Преподаватели за разработване на лекционен курс и дигитални ресурси за следните дисциплини:

1. Задължителна дисциплина „Социална икономика“

2. Задължителна дисциплина „Разработване и управление на иновативни социални проекти“

3. Задължителна дисциплина „Интелектуалната собственост в социалната сфера“

4. Факултативна дисциплина „Интернет базирани системи в социалната сфера“

5. Факултативна дисциплина „Икономика на иновационната дейност“

6. Избираема дисциплина „Социални иновации и макропрактики в социалната работа с деца, младежи и семейства“

1.1. Кратко описание на длъжността:

Преподавателят създава пълно учебно съдържание, лекционен курс и дигитални ресурси за преподаване на съответната дисциплина пред студенти в съответната магистърска програма, като поема ангажимент да внедри дисциплината в учебния процес през академичната 2022/2023 г.

  • Преподавателят трябва да разработи учебно съдържание и лекционен курс, обезпечаващи пълния хорариум лекции/аудиторна заетост по съответната дисциплина, съгласно длъжностната характеристика.
  • Преподавателят трябва да изготви структура и съдържание на лекционния курс, както и съдържание на отделни теми, както и да формулира специфики и практически фокус на дисциплината и иновативни методи на обучение.
  • Преподавателят трябва да разработи лекционния курс в мултимедиен формат.
  • Преподавателят трябва да изготви цялата учебната документация на дисциплината/дисциплините – характеристика на дисциплината, конспект, литература и всички необходими за обучението атрибути.
  • Преподавателят трябва да разработи необходимите за обучението дигитални ресурси и материали, за прилагане на иновативно обучение по дисциплината в обем, обезпечаващ пълния курс на преподаване.

1.2. Минималните изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – Висше.
  • Научна степен – „доктор” или „доктор на науките“.
  • Хабилитирано лице или главен асистент.
  • Професионален опит – минимум 5 (пет) години в преподаване на студенти в образователна и квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“.
  • Научни публикации, които са свързани с тематиката на дисциплината и/или магистърската програма. С предимство са онези преподаватели, които имат монография, студии, дисертации или учебник, в същата или близки области до тематиката на дисциплината.

1.3. Заетост по проекта:

Трудов договор за период от 8 месеца, при заетост максимум 25 часа/месец.

Кандидатите следва да имат предвид и допълнителна заетост за преподаване на новата учебна дисциплина при прием на студенти за академичната 2022/2023 година, която ще бъде регламентирана с отделен трудов договор.

 

2. Процедурата за подбор на преподаватели по отделни дисциплини ще се проведе на два етапа:

2.1. Проверка за съответствие на подадените от кандидатите документи;

2.2. Проверка за изпълнение на минимални изисквания за заемане на длъжността.

В случай на наличие на повече кандидати за една дисциплина с равностойни квалификация и опит, окончателния подбор ще се прави от арбитражна комисия по избора, създадена на ниво проект.

3. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:

3.1. Заявление до Ректора на ТУ-Габрово за участие в процедура по подбор на преподаватели (по образец, публикуван на страницата на ТУ-Габрово); 

3.2. Автобиография (CV), изготвена по образец на проекта;

3.3. Декларация за обстоятелствата, че кандидатът е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност – по образец;

3.4. Декларация в съответствие с нормативните текстове от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета (чл. 7) за съгласие за обработка на личните данни за целите на проекта – по образец; 

3.5. Копие от документи за придобити образователни и научни степени и допълнителна професионална квалификация (специализация);

3.6. Копие от официални документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова книжка; осигурителна книжка и други);

3.7. Списък на публикации на кандидата и на онези негови произведения, които са в областта на дисциплината и/или магистърската програма, и които доказват минималните изисквания, посочени в обявата.

4. Място и срок за подаване на документите за участие в процедурата по подбор:

Документите за участие се представят в срок от седем календарни дни от публикуване на обявата в сайта на ТУ-Габрово. Краен срок за подаване на документи – до 29.11.2021 г.

Документите се подават в деловодство – стая 3109, в сградата на Ректорат, ул. „Х. Димитър“ № 4 до 16:00 часа на 29.11.2021 г.

 

Всички съобщения във връзка с провеждане на процедурата по подбор, както и образците на документите се обявяват на страницата на ТУ-Габрово

Технически университет – Габрово, гр. Габрово, ул. Хаджи Димитър №4, на осн. чл. 16, ал. 2 от ЗДС, във връзка с чл. 19, ал. 1 от ЗДС, чл.44, ал.1 от ППЗДС и Заповед № З- 01-486/15.11.2021 г. на Ректора на ТУ- Габрово, обявява търг с тайно наддаване за от

 

Технически университет – Габрово, гр. Габрово, ул. Хаджи Димитър №4, на осн. чл. 16, ал. 2 от ЗДС, във връзка с чл. 19, ал. 1 от ЗДС, чл.44, ал.1 от ППЗДС и Заповед № З- 01-486/15.11.2021 г. на Ректора на ТУ- Габрово, обявява търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 5 /пет/ год. на самостоятелен обект в сграда – публ. държ. собственост, управляван от ТУ - Габрово - Барче в Университетска библиотека, с адм. адрес гр. Габрово, ул. Хаджи Димитър № 4, идентификатор 14218.505.135.5.1 по КККР на гр. Габрово, представляващ помещения с площ от 98,30 кв. м. и 42 кв. м. открита площ за разполагане на маси и столове, с предназначение - за обществено хранене.

 

Началната тръжна цена в размер на 1000 /хиляда/ лева без ДДС.

Търгът ще се проведе на 21.12.2021 г. от 10.00 часа в Заседателната зала на сграда „Ректорат” на ТУ – Габрово.

Оглед може да се извърши до 20.12.2021 г. (вкл.) от 09.00 - 12.00 ч. и от 13.00 - 16.00 ч.

Тръжните документи се подават в Деловодството на ТУ – Габрово до 17:00 часа на 20.12.2021 г.

 

15.11.2021г. - Заповед

15.11.2021г. - Документация